فرمول موفقیت رو یاد بگیر

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. سایت فوق با کامل ترین و بروزترین طرح های توجیهی و کارآموزی پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است، امیداست رضایت کامل شما تبلیغ ما باشد.

وظيفه سيستم تعليق در يك خودرو 27 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 27

 

چكيده :

وظيفه سيستم تعليق در يك خودرو جلوگيري از انتقال تكانها و نوسانات ناشي از سطح جاده به بدنه خودرو و به منظور راحتي سرنشين و رانندگي مطمئن مي باشد .

جهت كسب بهترين نتيجه ، سيستم تعليق مي بايستي نرم يا انعطاف پذير باشد كه بدين ترتيب امكان حركت بيشتري براي حركت چرخها فراهم شود از سوي ديگر براي پايداري بيشتر خودرو، در تماس باقي ماندن چرخها با سطح جاده و نيز كنترل نوسانات درهنگام حركت بر روي سطوح ناهموار ضروري مي‌باشد .

در سيستمهاي متداول تعليق مكانيكي ، برآورده كردن تمامي اين شرايط مشكل مي باشد .

در خودروي زانتيا فنر لول و كمك فنر ، با يك گوي هيدرونيوماتيكي جايگزين شده است.

اساس كار سيستم هيدرونيوماتيك ، همانطور كه از نام آن پيداست .بر پايه دو جزء اصلي آن يعني يك گاز و يك مايع قرار دارد و اين نكته مهم را به خاطر داشته باشيد كه يك گاز قابل تراكم بوده ، در حالي كه يك مايع غير قابل تراكم است .

در سيستم هيدرونيوماتيك زانتيا ، از نيتروژن به عنوان گاز و از روغن LHM به عنوان مايع سيستم استفاده شده است . كلمه LHM مخفف (Liquid Hydraulic Mineral) به معناي روغن مايع هيدروليك معدني مي باشد .

LHM يك روغن هيدروليك سبز رنگ است كه آب را به خود جذب نمي كند .

يك ديافراگم از جنس لاستيك مصنوعي گاز را از مايع در داخل گوي تعليق جدا كرده و گوي توسط يك پيستون و سيلندر به چرخ متصل مي گردد . اين گاز همانند يك فنر در سيستمهاي معمولي مكانيكي عمل مي كند .

هنگامي كه باري بر روي خودرو قرار مي گيرد ، گاز مشابه فنر تراكم شده و حجم آن كاهش مي يابد و هنگامي كه بار برداشته مي شود ، گاز منبسط شده و سيستم به حالت اوليه خود باز ميگردد.

چنانچه بخواهيم ارتفاع خودرو پس از قرا ر دادن بار بر روي آن ثابت باقي بماند مي بايست مقداري روغن اضافي با فشار بالا به سيستم وارد شود . بنابراين با كم يا زياد كردن مقدار روغن سيستم مي توان ارتفاع خودرو را درحد مطلوب نگه داشت تا بدين ترتيب ملزومات يك رانندگي مطمئن و راحت تامين گردد.

قسمتي كه در خودرو اين وظيفه را بر عهده دارد قسمت تصحيح كننده ارتفاع (Height Corrector) نام دارد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,700 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file699_1193158_8860.zip1.2 MB