فرمول موفقیت رو یاد بگیر

اطلاعیه فروشگاه

اطلاعیه فروشگاه : در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال میشود. سایت فوق با کامل ترین و بروزترین طرح های توجیهی و کارآموزی پاسخگوی نیازهای شما عزیزان است، امیداست رضایت کامل شما تبلیغ ما باشد.

گزارش كارآموزي شهرداري شيروان 9 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 11

 

شهرداري شيروان

شهرداري شهرستان شيروان به قسمت هاي زير تقسيم مي شود :

1- حسابداري و امور مالي : در اين قسمت كليه ي عمليات مربوط به امور مالي و هزينه هاي انجام شده بررسي و ثبت مي شود .

2- بايگاني : كليه پرونده هاي شهرداري در اين قسمت نگه داري مي شود .

3- كامپيوتر : در اين قسمت

4- دفتر شورا : در اين قسمت مشكلاتي كه توسط مردم عادي به شهر داري انتقال داده مي شود بررسي مي شود .

5- امور اداري :

6- حمل و نقل :

7- اتاق شهردار و معاونت : محل استقرار شهردار و معاون است .

8- دبير خانه : در اين قسمت عمليات صادر كردن نقشه هاي هوايي ، شماره زدن پرونده ها و نامه هاي وارد شده و ارسال شده انجام مي شود .

9- حراست : حراست و نگهباني از شهرداري

10- واحد ساختماني :

1-10 واحد تشكيل پرونده و ثبث درخواست : وظيفه ثبت درخواست و تكميل عرصه و اعيان املاك به عهده دارد .

2-10 بازديد : بعد از تكميل اطلاعات پرونده را به قسمت بازديد ارجاء مي دهند .

3-10 قسمت پاسخ استعلام : گرفتن مدارك بازديد از ملك و تطبيق دادن آن با سنوات ملك .

4-10 قسمت ماده 10 كمسيون ها : بعد از انجام مراحل قبل اگر ملك خلافي نداشته باشد به قسمت مسئول ساختماني سپرده مي شود و در صورت داشتن خلافي به قسمت ماده 100 كمسيون ها سپرده مي شود .

5-10 درامد و نو سازي : بعد از رفع مشكل به قسمكت در آمد و نوسازي سپرده مي شود در اين قسمت فيش هاي عوارضي ساختماني و فيش هاي ديگر صادر مي شود.

6-10 واحد صدور پروانه : در اين واحد پروانه ساخت صادر مي شود و رند كار به گونه اي بوده كه بايستي ابتدا نقشه هاي ساختماني را بازنگري و مساحي كرده تا كليه ضوابط ساختماني در آن رعايت شده باشد ( شكل 1 )

شرح كار آموزي

نوع كار :

كار در قسمت عمران و فضاي سبز :

در قسمت جنوب شرقي شهرداري شيروان واحدي وجود دارد به نام واحد عمران اين واحد چهار نفر پرسنل دارد آقاي مهندس حبيب الله گوهري به عنوان سرپرست واحد عمران مي باشند آقاي خوشروزي به عنوان مسئول دفتري واحد مشغول به فعاليت هستند ، آقاي مهندس ولي اي به عنوان ناظر پروژه ها در اين قسمت فعاليت مي كنند بنده هم زماني به عنوان كار آموز به اين قسمت شدم به عنوان دستيار آقاي مهندس ولي اي و آقاي خوشروزي فعاليت خودم را شروع كردم زماني كه با مهندس ولي يا مشغول به كار شدم در امور نقشه برداري و بازديد از پروژه ها فعاليت مي كردم و زماني كه دستيار آقاي خوشروزي بودم به امور دفتري از قبيل مرتب كردن پرونده ها ، جواب دادن به تلفن هاي ارباب رجوع و بعضاً براي متراژ اماكن كه قرار بودموزائيك فرش يا اسفالت شود مشغول به فعاليت بودم .

اما اگر بخواهيم واحد عمران و كارايي آن در شهرداري را بررسي كنيم ابتدا بايد فعاليت هاي اين واحد را به چند دسته تقسيم كنيم :

1- قسمت آسفالت : در اين قسمت يك سري ماشين آلات و گروهي ناظر و تعدادي كارگر وجود داشت كه مسئول كارخانه آسفالت آقاي سعيدي و مسئول پخش آسفالت محمدي كه هر يك بنا به دستور شخصي اقاي مهندس گوهري اماكني را كه از طرف شهردار و يا ارباب رجوع درخواست مي شود را آسفالت مي نمودند .

2- در آرشيو واحد عمران چهار نوع پرونده وجود داشت :

1-1 پرونده هاي اداري ( آب و فاضلاب ، برق ، آب ، گاز ، تلفن ) : كه در اين پرونده نامه هايي كه از اداره هاي مذكور مي آمد نگه داري مي شد كه شامل نامه هايي از قبيل درخواست براي شكستن اسفالت جهت كندن كانال و يا نامه هايي وجود داشت كه با قبلاً با كندن آسفالت توسط واحد عمران موافقت شده بود اما اداره مذكور با زدن نامه اي درخواست براي آسفالت مجدد خيابان را كرده بود كه البته هزينه اين كندن و ترميم آسفالت از اداره مربوطه گرفته مي شد .

1- پرنده هاي مناطق مختلف شهرستان كه شامل منطقه يك دو و سه و چهار بود ( شكل 2 ) .

2- كه روند كار به گونه اي بود كه ارباب رجوع با در دست گرفتن نامه اي كه توسط تعدادي از اهالي امضاء شده بودبه واحد عمران مراجعه مي نمود و كار بنده گرفتن نامه و قرار دادن آن در پرونده منطقه اي كه ارباب رجوع از آن منطقه آمده بود و سپس همراه شدن با او براي متراژ محل مورد نظر بود كه پس از متراژ بنا به تعرفه اي كه وجود داشت متري 3200 تومان از ارباب رجوع هزينه را مطالبه مي كردند كه آن هم روند اداري خاص خودش را داشت .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,300 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file831_1193384_2083.zip14.5k